Skip to Content

Mokrogorski Matinée "Labubu, American Eagle i Jaguar – ili šta je u stvari marketing"

Godina je već u punom zamahu, ali nikad nije kasno za nove uvide i pametne poslovne odluke. Zato nastavljamo sa BESPLATNIM MOKROGORSKIM MATINEE-OM, šestim po redu, za sve rukovodioce, zaposlene i preduzetnike koji žele da razumeju kako liderstvo može pomoći u donošenju boljih odluka!


Treći kvartal donosi priliku da se fokusiramo na ključne teme iz oblasti marketing menadžmenta i praktične primene u biznisu. 

Glavni predavač biće Manuela Stamatović, vrhunski stručnjak za marketing strategiju i brendiranje, sa bogatim međunarodnim iskustvom.

Tokom karijere, Manuela je bila na izvršnim pozicijama u kompanijama poput L’Oreala u Parizu i Beogradu, Erste banke, Sberbanke i Air Srbije, gde je vodila projekte lansiranja i razvoja brendova, kreirala integrisane marketinške kampanje i razvijala strategije digitalnog marketinga i Employer Brandinga. Radila je na tržištima centralnog i istočnog Balkana, kao i bivših SSSR republika, a njena ekspertiza obuhvata i upravljanje iskustvom klijenata, optimizaciju organizacionih procesa i promene u poslovanju.

Kao lider i mentor, održala je brojne prezentacije i obuke na engleskom, francuskom i srpskom jeziku, a poznata je po tome što globalne koncepte ume da prilagodi lokalnom tržištu i poslovnoj realnosti. Na ovom matineu podeliće praktične uvide, alate i inspirativne priče iz sveta marketinga i komunikacija, koje mogu doprineti rastu brenda, jačanju tržišne pozicije i unapređenju odnosa sa klijentima.